5.11.2013

Ahvenisto ulkomaalaisille!

Tänään tutustutimme italialaisia, ranskalaisia ja itävaltalaisia opiskelijoita ja opettajia Ahveniston luontoon. Minä, Lila, Paula ja Niina veimme vieraat opaskierrokselle järven ympäri ja matkalla kerroimme paikasta, tottakai englanniksi. Ohjelmassa oli myös mölkyn pelaamista, saunottelua ja uimista sekä makkaran paistoa.

Aivan loistavaa porukkaa! Tutustuin eniten itävaltalaisiin Migeen, Michaeliin ja kahteen tyttöön. He olivat erittäin kiinnostuneita puheistamme ja halusivat tietää lisää Suomesta, joten luonnollisesti heidän kanssaan tuli juteltua eniten. Mige ja Michael ovat menossa perjantaina Helsinkiin ja pyysivät minua oppaaksi sinne, mutta HARMIKSENI olen töissä. Olisi ollut tosi kivaa näyttää heille paikkoja! Sen sijaan laitoin heille facebookkiin muutamia linkkejä mm. Suomenlinnasta, ravintoloista ja baareista. Aina ei kuitenkaan voi voittaa, yhyy! :D

Oli hienoa tutustua näihin ihmisiin. Pidimme Lilan kanssa hauskaa opaskierroksilla (ei kuitenkaan liian) niin englanti sujui paljon paremmin. Tätä juuri rakastan: Tutustumista eri kulttuureihin ja ihmisiin eri puolilta maailmaa. Musta tuntuu että oon vihdoinkin löytänyt sen alan, mitä haluan tulevaisuudessa tehdä!

Mige kokeili leuanvetoja!
 
Австрия

1 kommentti:

  1. Teit Sari jälleen kerran hienoa työtä ja ainakin minulle taas todistit, että matkailuala on sinun juttusi. Otit hienosti tilanteen haltuun haastavissa olosuhteissa kun sade piiskasi vieraita, eikä kukaan ollut kuulla mitään.

    VastaaPoista